Termék visszaküldés/elállás a vásárlástól

Próbálunk folyamatosan segíteni téged, hogy megszerezd a kedvenc cuccaid.
Kezdve az adott termékek megtalálásától a kiválasztáson át az átvételig.
De, mi itt vagyunk és segítünk akkor is, ha valami nem úgy alakult, ahogy szeretted volna.

Ezen az oldalon átláthatóvá tesszük azt, amit amúgy az Általános Szerződési Feltételeink 7. pontja is tartalmaz, vagyis a vásárlástól való elállást.

Mikor állhatok el a vásárlástól?

Alap esetben a rendelés leadásától a csomag futártól való átvételéig bármikor, majd azt követően tizennégy (14) napon belül.

Mi nem számít "alap esetnek"?

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követõen a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • olyan nem elõre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elõ, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (pl. megrendelésre gyártott pólók, pulóverek, bögrék). Ezen termékek esetében a termék adatlapján egy figyelmeztető szöveget is elhelyezünk.
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követõ felbontása után nem küldhetõ vissza. (maszkok, fehérneműk, ágyneműk, stb.)

Oké, élnék az elállási jogommal, mit tegyek?

Jelezd nekünk a webshop@fanbase.hu címen, vagy postai levélben az Impresszumunkban megtalálható névre és címre.
Bármelyik módot választod, kérünk, hogy tüntesd fel a rendelés azonosítóját, vagy bármilyen más adatot/adatokat, amik alapján pontosan beazanosíthatjuk a rendelésed.
Illetve írd meg, hogy mely terméket/termékeket szeretnéd visszaküldeni, vagy elállni a megvásárlásától.

Jeleztem az elállásom. Mi fog történni?

Innentől kezdve az igényed feljegyzésre kerül. A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot az elállás részleteivel kapcsolatban.

Mit kell csinálnom a termékekkel, amit nem akarok megtartani?

Ha már átvetted a csomagot és abból egy, vagy több terméket vissza szeretnél mondani, akkor azokat vissza kell juttatnod nekünk.

Hova és hogyan juttassam vissza?

Fontos, hogy amíg mi kapcsolatba nem léptünk veled az üzeneted után, addig ne küld vissza a csomagot!
A jelzésed után 14 napod áll rendelkezésre a csomag feladására(!).
Juttasd el bármilyen módon, a vállalkozásunk székhelyére:
Fanbase Kft.
4029 Debrecen, Fényes udvar 13. 7/24,

vagy a következő PostaPontra, Postán maradó csomagként:
Barta Sándor - Fanbase Kft.
4029, Víztorony utca 13., Debrecen, Debrecen 8 posta

Mind a két esetben kérünk, hogy értesíts minket a csomag feladásáról és várható érkezéséről. Utánvétes csomagot nem veszünk át!

Be kell csomagolnom a terméket?

Igen. A csomagot az igénybe vett futárszolgálat szabályai szerint kell csomagolnod úgy, hogy az a visszaszállítás során ne sérüljön meg.

Mi történik ezután?

Amint visszaérkezett a csomag mi átvizsgáljuk a tartalmát. Ha a csomagban lévő termékek megegyeznek a visszaküldeni kívánt termékekkel és az állapotuk alapján jogosult vagy a visszatérítésre, akkor 1-2 munkanapon belül visszítérítjük a termék/termékek vételárát és a szállítási díjat (csak az odaút díját. A visszaküldés díja a vásárlót, vagyis téged terhel).

Kérünk, hogy ha bármilyen problémával találkozol a rendeléseddel kapcsolatban, keress meg minket az elérhetőségeink valamelyikén. Segítünk!