Fanbase ügyfélszolgálat

Hétfőtől - péntekig, 9:00 - 16:00 között


E-mail:

info@fanbase.hu


Messenger

Chat indítása


Telefon

Mutat
Leggyakoribb kérdések

A rendelés leadása előtt a termékoldalon, kosárba helyezés után a kosár oldalon tudsz tájékozódni a termékek várható kiszállítási idejéről.
Leadott rendelés esetén a rendelés visszaigazolásakor megadjuk a rendelés várható kiszállítási napját.
Ezt mindig megtalálod a rendelésed nyomkövetési oldalán.
Ennek linkjét a rendeléseddel kapcsolatos e-mail-ben küldjük.

Az összes elérhető szállítási és fizetési módot és leírásukat ezen az oldalon találod meg.

Ha módosítanád egy leadott rendelésed, akkor kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mail-ben, vagy chat-en.

A rendelésed a rendelés nyomkövetése oldalon tudod legegyszerűbben lemondani. E-mailben, chat-en a megrendelő adatait megadva is van lehetőség a lemondásra.

Minden megrendelésről elektronikus, AFÁ-s számlát állítunk ki, amit e-mail-ben küldünk el.

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mail-ben, vagy chat-en.

A termék visszaküldés oldalon összegyűjtöttük, hogy mi ennek a pontos menete.

Igen, van lehetőség Fanbase-es ajándékkártya vásárlásra. A részleteket ezen az oldalon gyűjtöttük össze.

A Fanbase vásárlóinak hűségét FanToken-el háláljuk meg. A FanToken aloldalon összegyűjtöttük, hogy hogy gyűjthetsz Token-t.

A webshop-on az előrendelhető termékekre lehet előrendelést leadni. Bárki tud előrendelést leadni, aki megfelel az előrendelői feltételeknek.

Előrendelés

Az előrendelés lehetőséget biztosít számodra, hogy olyan termékeket foglalj le, amelyek még nem érhetők el azonnal a raktárunkban, de várhatóan a jövőben meg fognak jelenni. Az előrendeléssel elsőbbséget biztosíthatsz magadnak, és gyakran kedvezőbb, előrendelői áron juthatsz hozzá a megjelenéskor.

A webshopban az "Előrendelhető" státusszal megjelölt termékekre lehet előrendelést leadni.

Ide gyűjtjük össze ezeket a termékeket:
előrendelhető termékek

Ha egy termék előrendelhető, a termékoldalán látni fogsz egy "Előrendelés" gombot. Erre kattintva és az előrendelési szándékot megerősítve tudod leadni az előrendelésedet, amennyiben megfelelsz az előrendelés feltételeinek (lásd a következő kérdéseket).

Előrendelést csak azok a regisztrált felhasználóink adhatnak le, akik rendelkeznek megerősített telefonszámmal a felhasználói fiókjukban.

A telefonszám megerősítéséhez a regisztráció után a fiókodban tudod megadni a telefonszámod, és egy SMS-ben kapott kóddal tudod hitelesíteni azt.

Az egyenleg a Fanbase fiókodhoz tartozó virtuális pénztárca. Az egyenlegedet ajándékkártya vásárlással tudod feltölteni a felhasználói fiókban.

A várható megjelenési időpontot minden előrendelhető termék oldalán feltüntetjük.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy ez a gyártók, disztributorok által előre jelzett időpont, amely változhat, vagy akár a termék gyártása/megjelenése is törlésre kerülhet.

Vannak termékek, amelyek megjelenése 1-2 héten belül várható, de olyanok is, amelyek csak a következő évben jelennek meg.

Előfordulhat olyan termék is, amelyet a gyártók csak az előrendelések alapján gyártanak le.

Tapasztalatunk szerint a várható megjelenési dátumhoz képest általánosan -2/+3 hónap a csúszásra lehet számítani.
Azaz 2 hónappal korábban vagy akár 3 hónappal későbbre is csúszhat az előredelt készletek beérkezése.

Ennél akár nagyobb csúszás is lehet, de általánosságban ezt tapasztaljuk.

Egy még le nem gyártott, le nem szállított készlet esetén több oka is lehet a csúszásnak, pl.

- gyártási problémák: a leggyakoribb ok a gyártó által jelzett megjelenési időpont megváltozása. Ez lehet termelési problémák, alkatrészhiány, logisztikai nehézségek vagy egyéb váratlan események miatt.

- szállítási problémák: Bár ritkább, de előfordulhatnak késedelmek a termékek gyárból az elosztó központokba történő szállításakor. pl. balesetben megsérül/megsemmisül a készlet, amit pótolni kell

- váratlan események: Vis maior helyzetek (pl. természeti katasztrófák, járványok) is befolyásolhatják a gyártást és a szállítást.

Amint az előrendelt termék beérkezik a raktárunkba, erről egy e-mail értesítést küldünk neked.

A felhasználói fiókod "Előrendeléseim" menüpontjában is nyomon követheted az előrendelésed státuszát.

A leadott előrendeléseidet a felhasználói fiókodban az "Előrendeléseim" menüpont alatt találod meg.

Nem, az előrendelés nem jelent vásárlási kötelezettséget.

Az előrendelésedet bármikor lemondhatod a felhasználói fiókod "Előrendeléseim" menüpontjában a "Törlés" gombra kattintva.

Igen, egyszerre akár több megjelent előrendelésedet is a kosárba teheted és leadhatod rájuk a rendelést.

Emellett a megjelent előrendeléseid mellé más, a webshopban "elérhető" termékeket is betehetsz a kosaradba és együtt megrendelheted őket.

Az előrendelhető mennyiség termékenként eltérő lehet. A termékoldalon láthatod a maximálisan előrendelhető darabszámot. (ha nincs jelölve, nincs korlátozás)

Ha egy termékből többre lenne szükséged, mint amennyit eredetileg előrendeltél, és a termék még előrendelhető, leadhatsz egy újabb előrendelést a kívánt mennyiségre a feltételeknek megfelelően.

Igen, az előrendelt és megvásárolt termékekre ugyanazok a visszaküldési feltételek érvényesek, mint a normál rendelésekre.

A részletekért kérjük, tekintsd meg az elállási segédletünket.

Ha egy előrendelt termék korábban válik elérhetővé a webshopban, mint ahogy a te előrendelésed beérkezik a raktárunkba, az azt jelenti, hogy a beszállítónktól elérhetővé vált egy újabb készlet és így az előrendelőkön felül mást is ki tudunk szolgálni.

A te előrendelésed továbbra is a korábbi feltételekkel érvényes, és amint a mi raktárunkba megérkezik a termék, értesítést küldünk.

A te előrendelésed - mivel korábban adtad le - hamarabb lesz kiszolgálva, annál aki most rendel.

Az előrendelői ár csak akkor tudja alkalmazni a rendszerünk, ha a termék a raktárunkba beérkezett és az "Előrendeléseim" menüponton keresztül kerül kosárba a termék.